?

Log in

..and your lips next to mine make me think that maybe heavens where you are... [entries|friends|calendar]
whatsername

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

NEW JOURNAL NEW JOURNAL [16 Jul 2005|01:28am]
baby8s_kitten
baby8s_kitten
baby8s_kitten
baby8s_kitten
baby8s_kitten
baby8s_kitten
baby8s_kitten

GO LOVES!

COMMENT!

ADD ME!!!
Is Billie God?

Twiddle my thumbs just for a but Im sick of all this same old shit [14 Jul 2005|09:25pm]
[ mood | drained ]



Hello loves.

Today was interesting to say the least
I guess lol

It was weird because I woke up
but my head never really woke up with me today
like Im barely starting to feel awake

I didnt do much
I woke up
sat around
read a letter from my cousin
larry called
and then I worked on a layout
and then Steven called
and after we hung up I fell asleep
and then I woke up
ate a banana

and then signed on lol

yeah
I dont feel like typing today loves

Ill catch up with you tomorrow


whatsername

no lyrics today
1 said yes| Is Billie God?

NEW LAYOUT [13 Jul 2005|08:59pm]
NEW LAYOUT

NEW LAYOUT

WOOT

ITS SO HOOOOOOOOOT

HAWT

HAUGHT

fuck I soung like im 10

BUT ITS RAD!

lol

comment loves
3 said yes| Is Billie God?

Hypocrites youre all here for the very same reason [13 Jul 2005|07:03pm]
[ mood | calm ]



Hello loves.

I am very bored as you can tell.

Lets see what did I do today?

I woke up and 30 seconds later Connie called me.
We talked for a little while,
then I had to leave because my dad had to ask me something.

He ended up telling me that I could make 200 bucks
making page layouts for the
'Big Red Pride Football Program'
I was like HELL YEAH!

This is where computer skills come in lol.

Damn I sound like a computer whiz now.

whatever loves.

Hmm then I went to Adam's house
because he said he needed help remodeling his room.

Which now looks 10 times more rad.
Gabriel was there and kept poking his boner at Ryan.
Poor Ryan lol.

stupid Gabriel the homo lol.

Then I got home.
Made a preview layout for my dad.
FIXED THE DAMN POP UP PROBLEM!
HELL YEAH!

hahahaha

for all of you that have aol
and you get those pop ups that say
'internet explorer'
or some crap like that

all you have to do is....
delete everything that says
internet explorer on your computer

just dont do that if you actually use the damn thing lol.

Anyways,
sorry I couldnt update yesterday
THE DAMN POP UPS
froze my computer.

Hmmm
I didnt do much.
I watched
Green Day: Backstage Pass
Green Day: Storytellers

so yeah,
great night lol

I saw War of the Worlds with my family
I almost pissed my pants
that movie scared me
I was all
'I really really want to see it'
and 10 minutes into the movie
'I dont want to watch this any more!'

Surprisingly I didnt close my eyes
or walk out lol

GO SEE IT! lol

I also got the Anna Nalick cd.
She kicks ass!

Shes ALOT ALOT softer than what I listen to
but she writes her own music
and her words are amazing
and her cd is perfect for a midnight rainy drive
or just a cloudy rainy day
or a day when you cant fall asleep
and its 3 in the morning,
you just look out your window
stare at the cars
and have your anna nalick cd on lol.

She kicks ass,
shes a mix between
Norah Jones and Katy Rose.
Very gnarly loves.



I have one thing to ask,
how come every fucking movie portrays teenage boys as emo?
Or 'rocker'?

I dont get it,
In the Pacifier the boy was straight up Emo
In war of the worlds the boy was 'Grunge'

wtf?

Has corporate america not noticed the
b-rads of the world?

haha

I bid you my peace and prayers of
*curing the insomniac*

love ya later darlings.


whatsername

Consider This
by Anna Nalick
album: Wreck Of The Day (2005)
I've tripped again and things are starting to get interesting
Don't give me choices cause I can't decide
My mind is soaked in words
I've come to terms with all my insecurities
And purities no friend of mine

And dreaming doesn't do no good
Cause I don't wanna lie
That I'm okay and I'm alright
I'd rather take it and forget it
Consider this a warning
Cause I'll start another fight
And you'll say it's all alright
I'll wait for the day when you find I'm too much for you, baby
So lay your hands over me
And feel what you only see
But don't bother wasting your time if you're trying to
Change me

You're kinda cool but I know better than to break the rules
Of messin' with a lesson that I'll never learn
I'll go from bad to worse and later back to better
But I'll never better bridges that I'm meant to burn

And dreaming doesn't do no good
Cause I don't wanna lie
That I'm okay and I'm alright
I'd rather take it and forget it
Consider this a warning
Cause I'll start another fight
And you'll say it's all alright
I'll wait for the day when you find I'm too much for you, baby
So lay your hands over me
And feel what you only see
But don't bother wasting your time if you're trying to
Change me

This is a warning

And dreaming doesn't do no good
Cause I don't wanna lie
That I'm okay and I'm alright
I'd rather take it and forget it
Consider this a warning
Cause I'll start another fight
And you'll say it's all alright
I'll wait for the day when you find I'm too much for you, baby
So lay your hands over me
And feel what you only see
But don't bother wasting your time if you're trying to
Change me
If you're tryin' to change me
If you're tryin' to change me

2 said yes| Is Billie God?

im not growing up im just burnin' out [11 Jul 2005|08:41pm]
[ mood | life aint too shabby babe ]



Hello darlings

Im very .. entertained?

I just finished popping some fireworks
(jump for joy!)
[sarcasm]
yeah at least I did it with hot guys

ok well I didnt do much
lets see....

I woke up
(yeah!)
did nothing
drank some red bull
worked out for an hour
(finally got off my lazy ass)
took a shower
got dressed
went to wal mart with gabriel da homo
(he needed to bu lubricant shhhhhhhhhhhh)
then I got home
talked to Steven
fell asleep
woke up
ate a lollipop
watched green day
watched mcr
watched inkd and jabd
watched the used
then signed on!

what a charme life I lead.

I have to go to Tinsletown
with the family tomorrow

(oh fucking joy)
hopefully we see something good

Im not in a sociable mood these days lol

hmm help me loves!
I need me some entertainment
maybe just another day at
C.R.G.H

If youd dont know what that is
you dont deserve to have it explained to you

...

thats it for now beautifuls
stay adorable


whatsername

"Burnout"

I declare I don't care no more
I'm burning up and out and growing bored
In my smoked out boring room
My hair is shagging in my eyes
Dragging my feet to hit the street tonight
To drive along these shit town lights

I'm not growing up
I'm just burning out
And I stepped in line
to walk amongst the dead

Apathy has rained on me
Now I'm feeling like a soggy dream
So close to drowning but I don't mind
I've lived inside this mental cave
Throw my emotions in the grave
Hell, who needs them anyway

I'm not growing up
I'm just burning out
And I stepped in line
to walk amongst the dead

[Repeat many times]
Is Billie God?

she stole everything [10 Jul 2005|09:33pm]
[ mood | is powerful not a mood? ]


Hello loves.

Today was interesting,
I guess fun...
no it was just ordinary
as will be the next 1000000000000000
days of my life.

I woke up,
went to the swap because my sister needed to find something
then I got home
went to the flea market with Steven
(yes!)
and I got
2 James Dean posters!
how gorgeous is that man?!
Id have to scan it for you whores
its an excellent but shot,
(yes!)
lol
I got back home,
washed the dishes...

watched AVIATOR!
Leonardo Di Caprio
somebody shoot me
that boy is just as gorgeous

damn my hormones are on overdrive!

but yes,
the world is filled with gorgeous men.
And beautiful women lol

the world is mine for the taking

well sluts..
I think its time for me to go

Ill update tomorrow

(more makeout time with steven)

THE WORLD IS GORGEOUS DARLING!

I bid you my peace and prayers of
*whatever your divine souls desire*


whatsername



"She's The Blade"

Don't you make a move tonight
You can only stagger
Once shes got you in her sight
You're the one shes after

Shes the blade and you're just paper
You're afraid cause shes got closer
You're back-steppin and she's back-stabbing everything in your life

She stole everything your heart desired
Now you want it back
She stole everything your heart desired
Now you want it back

One by one you count the fights
Doesn't even matter
That shes got you by surprise
Misery's your master

Shes the blade and you're just paper
You're afraid cause shes got closer
Your back-steppin and she's out wrecking everything in your life

She stole everything your heart desired
Now you want it back
She stole everything your heart desired
Now you want it back

She stole everything
She controlled everything
She stole everything
She controlled everything

Shes the blade
Shes the blade
Shes the blade and you're the paper
Shes the blade and you're just...

Shes the blade and you're just paper
You're afraid cause shes got you closer

She stole everything your heart desired
Now you want it back
She stole everything your heart desired
Now you want it back

She stole everything
She controlled everything
She stole everything
And controlled everything
3 said yes| Is Billie God?

god save the queen [09 Jul 2005|11:14pm]
[ mood | BITCHIN love ]



YES

Life loves me lately.

you know what??!?!?!

Green Day was named number one on
KROQ's 106 best bands of ALL TIME

ClickCollapse )

anyways

last night kicked so much ass!
Firstly:
the bands went all out,
I mean last day in their first city
who wouldnt go wild right???
I mean spit EVERYEWHERE
everyone went home with some kind of cut
(mines on the side of my face)
Whether you drinked or not
You reaked of liquor
(Jose Cuervo baby)
and I mean the house was just ripped dude
fucking shred the shit up
dude it was awesome
there was like a one hour intermission
where youd like chill and everyone got their shit together
and I got to hang out with
'de la grind'
such awesome guys
and i also got to meet
'really homocidal!!!'
so cool.
I met a few others but
I didnt like their music a whole lot lol
but let me tell you
best night of my life

and the whole thing with Steven
so amazing!
so undescribable!

Im leavin you in the dust.

I bid you my peace and prayers of
*true love and seeing it the first time around*


whatsername

all the music I needs in my heart
lyrics tomorrow loves

dont waste your life away
every day means something
6 said yes| Is Billie God?

x) :) ;) <3 and all the others.... [09 Jul 2005|02:37am]
[ mood | ]



wow

wow

wow

I just got home...
and ...

WOW

what a night..
morning..
whatever..





Thinking of Steven....

I even changed my userinfo lol
and added steven

I love you Steven..
Im sorry I was too stupid to realize that before

he knows hes amazing...

wow





Ill tell you the rest tomorrow....
Is Billie God?

am I loud and clear or am I breaking up [07 Jul 2005|03:42pm]
[ mood | <- xactly me right now ]



I think Ive found a new song to remind me of the past

yes it seems every summer I seem to think about
the past year and then Ill hear a song and dedicate it
to some random regret of the past year.

ha

Im so entertaining.

Anyways,
obviously I did not go today.
But I am going tomorrow,
I will and I am and Ive got permission,
the whole sha-bang baby.

a full
6 hours of entertainment.

Alright well today I really didnt do much.
I woke up,
took a shower
talked to Connie
watched TV
listened to Green Day
talked to Gabriel
listened to Green Day
talked to adam and heard him brag about how rad it was last night
then signed on

I live a charmed life,
yes I know no need to be jealous.

UGH I SWEAR

Damn MCR and the Used
every fucking time I turn on the radio
'UNDER PRESSURE'
yes I liked it the first 20000 times
then it starts to wear on you!

fuck I cant take it

poor freddy and david.
dont worry, we all like the orginal betta babe.

ok..

well there really isnt much left to say.

still in search of a band name
feel free to give suggestions!

I bid you my peace and prayers of
*good music*
(whats more important?)


whatsername

"Brighton Bomb"

Are they at war, who can justify?
Are you so holy, have you got the right?
Who is the judge and who is your jury?
Or let them get it by decree?
What do you hold in front, hold in front of them?
It's only your Democracy.

There a killer on the street, a killer on the trigger.
And who is the winner, and who is the winner.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.

Killers Unite, killers with the right.
Do you hold the pistol or cut by the knife.
So cry to me of cowards, and countries with the right,
The right to take up a fight.
Wiped out in a sea of hate, as dust falls in the night.
Never to learn till disaster strikes.

There a killer on the street, a killer on the trigger.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.

Are they at war, who can justify?
Are you so holy, have you got the right?
Who is the judge and who is your jury?
Or let them get it by decree?
What do you hold in front, hold in front of them?
It's only your Democracy.

Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
Theres a bomb gone off in Brighton, a bomb gone off to kill.
3 said yes| Is Billie God?

SOOOOOO MAD!!! [06 Jul 2005|11:47pm]
[ mood | 10000x's this ]



Does everyone know where Im supposed to be right now???
At this very moment I should be at:
Adam the Sexiness's house
listening to a bunch of half ass bands
making fun of drunk people
disgusting ass mosh pits
and talking to Steven

but am I?

NOOO

I was there at 8
and I got a phone call at 11 telling me I need to come home.

errrrr

too pissed to do anything

Is Billie God?

not to tell you something stupid like Ill never leave your side [05 Jul 2005|09:40pm]
[ mood | happy even if the worlds not ]



I love my title
I wish all guys were that honest
Id rather a guy say something brutally honest
then tell me stupid shit like 'ill never leave your side'
you cant always be there for your girl
even if its love
you cant really promise anything in life

but hey thats just me
some girls like to hear lies like that lol

moving on...

IT KICKED SO MUCH ASS LAST NIGHT!
I went with my family to Cohen,
but we didnt stay very long
we parked by a ditch in front of Ciros
and it was literally the perfect view
They had these fireworks, the smallest things
but they really went
BOOM
lol I went nuts every time one of them went off
I was like a retarded 6 year old
clapping and yelling 'BAM' everytime one of those went off.
Then like at 9:45 Gabriel the homo came to pick me up
damn by the time I got there the people had gone fucking psycho
everyone and I mean EVERYONE was already lit or drunk
it was really funny
and the band playing was ..
'really homomcidal'
they were kick ass except they raped eachother every 5 minutes
that was the band that stood out to me
the rest were just kinda there to have fun with lol
nothing special
at about 11 everyone went outside
and besides the stench of the puke it was fun
they were setting off bottlerockets
and my personal fave. the cherrybombs
and the drunks left behind lots of cans to blow up
hmm
Steven was there and we just hung
I dont really know what I want therefore Im not going to act like Im interested
but Im not going to ignore him either
I was with him most of the night
we kissed but.. more of a benefit type thing
at least to me
anyways it was kick ass
I was able to stretch my time a little bit lol
I left at 12:30 instead of 12
I wondered what happened at the end of the night lol
I didnt get to go today but gabriel calls me and says
'its pretty sweet, to bad someone got a curfue'
I was like fuck you lol
I cant blame my parents,
besides I wasnt in the mood anyway...
who am I kidding
I WANTED TO GO!
I do get to go tomorrow because its at
Adam the sexiness's house.
and I get to stay the WHOLE TIME because my parents know him
should be pretty sweet
(I get in for free mofos)

Hmm lets see
earlier today I went to Peter Piper with my little cousins
and the rest of the gang lol
it was cool

afterwards I went to all that music,
but what do you know
THEY DONT SUPPORT RAUNCHY LITTLE EMO BOYS!
lol
haha
remember that?

of course you dont

well Ive written enough for today

I bid you my peace and prayers of
*......*


whatsername

"Xerocide"

Brother we stick together. We fall apart.
While we haunt these hollow halls. Inside her fathers residence.
When empty heads fill crowded rooms,
I can hear my own spine crack.
I keep my collar up and wear a lions mask.
I feel their stares they violate me.
Bodies pile in suffocating,
Firewalk the coals there's no turning back once you're gone.
Meet by the back door run for our social lives.
Sell your soul. Revive. I'm alive.
Now were faster than fashion when fascisms in.
And it's never out of style...
Xeroxicide.
You smell like sex and cigarettes, this moment is a blur.
Everyone hold down your favorite girl.
Is Billie God?

when your ship is going down, Ill stand by and watch you drown HAHA YOUR DEAD [04 Jul 2005|04:50pm]
[ mood | rushed ]


happy fucking 4th of July

I dont have to go anywhere until 7
so I have time to update!
woo hoo

(sarcasm its sarcasm)

Hmmm well I went to this party yesterday,
and there was this guy
omg hot lol
and then somehow like 1/2 the people from the party ended up at my house..
awkward
but yeah he was there

and then...

blah
lol

hmmm
damn

umm yeah so that tour starts today.
Today
*craziest day of the fucking tour!*
it begins in some guys basement,
I think his name is Steve but Im not sure
then Tuesday its going to be at this chicks party
and then Wednesday its going to be at my friends house (yeah)!
and that day theyre charging admission lol
hey the bands gotta get paid
and then Im not sure about the rest of the week
the music starts at 8 and runs til about 2 in the morning
my parents said I could leave at 10 but I have to be back by 12
BLEH!
lol

yeah, I have to go to Cohen Stadium with my familia so
...
yeah lol

well Ill update later!

band names are hell

I bid you my peace and prayers of
*fun?*


whatsername


"Boys Will Be Boys"

A riot boy I just don't give a shit
Wasting your time I ain't listening
PC punks fuck off! Shove your fuckin dove
Evil is the bastard that's gonna spit in your face

Boots and braces we're out again
Drank a bit much don't give a damn
Boys! Boys will be boys
They will be boys... Oi! Oi!

Fought the law ain't never been sorry
A rock n roll thug out for glory
Chaos is my life, violence makes me tick
Steering up the boys and getting ready for a fight
2 said yes| Is Billie God?

this may sound a little fucked dont wanna fall in love [02 Jul 2005|09:15pm]
[ mood | on the 'crash' mode ]


ok so now I have time for a decent entry.

today was interesting needless to say
it was a whirlwind though, i will admit that.
I dont know, time just seemed to pass me by today.

damn

I hate when I feel like that,
my whole summer has felt like that.
Like Im just letting time pass me by,
and I dont want to feel that way,
I want to enjoy every moment of being young.
Every moment.
I know Im not,
something I need to work on I guess.

I was so out of it a few hours ago
I dont know what it was I really dont lol.
but I was like wayyyy off
I was talking to my friend larry and he was telling me I was on shrooms.
I was like yeah whatever.
Honestly Ive been gettin into that meth again.
I dont know how much longer Im going to have it lol
since theyre taking most cold medicines off the counter,
damn smart asses!

anyways
we've been having like a 9 hour party and it doesnt look like its going to end!
dammit
its more an adult kinda party
like theyre the ones gettin wild lol

but the good news is,
Ive been invited to this undergroud tour,
it starts monday and lasts till friday.
Its a neat little thing,
its 100% underground so I cant really say much,
Ive never been to it lol.
its whats left of the punk community so I was honored to be invited lol
Ive been waiting to get in for the past 2 years so it was nice to have an invite in my hands!
Ill scan it in for you so you may see.
But yeah its basically...
oldschool gilman on a wild road trip lol
a shit load of bands.
some that really suck, but youre there to have fun listen to music and party lol.
Im pretty sure I wont be able to go the whole week,
im hoping that monday I can go
i doubt it
damn independence day!
but i can say thatll probly be one of the wilder nights lol
I mean,
youve got anarchists
on independence day,
wild shit is about to happen!

yeah,
I cant wait.
and all I have to say is...
adam thanks for puttin in a good word.

GABRIEL SORRY I COULDNT MAKE IT!


whatsername

the lyrics site I use isnt working!
so I promise Ill get the lyrics tomorrow!
Is Billie God?

cmon just say it you need me like a bad habit. [02 Jul 2005|02:15pm]
[ mood | busy ]


whatsup losers

ok so Im in a weird mood
I was so bipolar yesterday.
damn
im beginning to think theres something wrong

but moving on
lets focus on today

my uncle and aunt are here
and omfg
theyve got the most beautiful babies
im serious.

my digital camera is not working :(
but ill try to get a pic in soon!
you have to see these kids my god theyre gorgeous!

anyways...

there really isnt much to say so Ill update later ok!
bye!

whatsername

Is Billie God?

eat shit and die [01 Jul 2005|10:56pm]
[ mood | 10x's this ]


AHHHHHHHH
AHHHHHHHHHHHHHHH
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

thats how my mind is right now
Im going fucking nuts!

bleh

well hey i got paid today

20 bucks bitches!

haha

yeah, dont ask how i got it.

ill update later

im not in the fucking mood.

sorry i havnt been posting lyrics

ill start again tomorrow

lates


whatsername
2 said yes| Is Billie God?

your mother allowed you just one white lie, but now shes dead and she left you with a problem [30 Jun 2005|09:31pm]
[ mood | blah ]


In case you losers havnt noticed jk
The titles of my entries have been lyrics

just thought you should know that
I started doing that because I was having trouble coming up with titles anyways so whatever lol.

I just realized summer sucks ass

You know what?
I heard this band the other day.
Ok I saw them on FUSE.
Anyways..
there name is Emanuel
and they kick ass.
Raunchy little emo boys.
I love it lol.

x

So as far as the band thing goes
we're going for it.
I was practicing my strokes and shit all day.
I wrote 2 songs, and theyre not half bad
just need minor fixing but I like them the way they are

blah

damn I cant believe it,
its so boring!

I need a life.
seriously

I dont know how many more times I need to say it before something good comes along.
I was reading my old journal, its like a year old and then I abandoned it for livejournal.
Its black, with a butterfly.
really kick ass
anyways, it has my whole seventh grade summer in it.
Now I know what I did all summer.
apparently i listened to dookie everyday,
thought about my babay toker all day long
missed ariel
and ignored my parents.

this summer i:
listen to some cd everyday
think about finding something to do
miss 7th grade
and...
ignore my sister

yeah,
i had no special crush to miss.

so whatever

right now, summer is:
blah

ill update later

I bid you my peace and prayers of
*something eventful*

♥ -
whatsername
Is Billie God?

gimme something that I need satisfaction guaranteed to you [29 Jun 2005|10:02pm]
[ mood | contemplative ]


I just finished watching Driven 'green day'

damn
I knew it just wasnt me
they are the best

and Im not just saying that....

theyre not like 'fad' best
they are on top of the world best

15 years,
still going

they brought back something that was dead
made it new
understandable

they made it something scary
that you werent sure you wanted to venture in to
but you did it anyway because you knew it was special

life takes you places
life had a plan for these guys

honestly, I still dont think theyve fulfilled their destiny
theyre something else

something amazing

I dont expect you to see it
but its there
and it will forever remain
whether you like it or not

♥ - whatsername

Is Billie God?

Oh Baby Dont Stop... [29 Jun 2005|03:32pm]
[ mood | creative ]


I need some help

I dont mean like psychiatric help either.
hmm

Deanna and I are starting to get serious about this whole band thing
I mean, all of us have gotten some kind of acheivement in music.
So Connie I think its time we got our asses in gear lol

Hey I mean its something to do during the summer.
Im just kinda rusty, havnt picked up the guitar in 3 weeks.
bleh
so Ill start practicing again.

but you know what we need?
2 things

1. A NAME!
cmon deanna, it shouldnt be too hard
______ hymns...

2. a drummer

theyre so hard to come buy these days!

alright well Ive got to go find the perfect word for
'hymns'
and Ive got to tune my guitar lol

lates

I bid you my peace and prayers of
**a muse**

♥ - whatsername


"Hating Hate"

Hatred! a deadly disease
it's pumping through the veins of every being on the planet
or so it seems.."maybe you, not me"
i see it clearly through the red film on my eyes
that we must...... FIGHT!

prejudice! our nation's biggest sickness
is taking place before our very eyes
i'm just as guilty as the next
and that i'll try to change
unfortunately, some aren't so easily persuaded
so we.... FIGHT! FIGHT HATRED!

this doesn't have to be a physical war- NO!
reverse the ignorance to which we were born
and yes, this may become a violent fight
and we may never win but no one can ever say we didn't try
so we..... FIGHT!
Is Billie God?

Dignity's a Land Mine [28 Jun 2005|09:49pm]
[ mood | apathetic ]


Im not in a very good mood right now.
I dont know, I just seem to be very pissed off.
My sister pisses me off so bad!
I hate it!
I hate her!
I sometimes have these dreams of just constantly banging her head against a concrete floor.
I hate myself when I think about things like that.
...
but you shouldnt judge until youve lived with her

its hell.


and then my mom was in one of her moods today.
ugh
she gets like this everytime she visits her mom.
Her sentences become short and snobby.
Shes constantly does things to keep herself busy and then complains when we dont help her.
She yells at my dad for every little thing.

I hate it when shes like that.
Shes so hard to talk to sometimes.

I dont know.
Everyone keeps saying its ME!
That IM the emotional one.
that IM too sensitive.

but I know that Im not.
I analyze things alot, that Im willing to agree with.
I am emotional.
But I dont cry unless Im really hurt.
Or theres too much going on around me.

or not enough...

blah

hmm I have things to think about.
I dont want to think right now.

I should get some sleep

whatever

I bid you my peace and prayers of
**a drama free life**

♥ - St Jimmys Counterpart
whatsername


"Bedroom Talk"

I got the talk when I was younger
And understood as I recall,
they hadn't mentioned this at all.
My heart was racing like a sprinter
That tripped and fell
In love with a girl just for tonight and that's all

I've got big, big plans
And they've got to mean something more
than just once
I just don't know what I want

I'm gonna tear your ass up like we just got married
And you're all mine now
Tonight is the night we've been waiting for all our lives
Or maybe for just tonight

I got the call when I was older
Yeah and I understood
If it happens then it happens and that's all
My arms the hose and you're the fire
Out of control and I've got put you out
Before there's nothing left at all

I've got big, big plans
And they've got to mean something more than just once
I just don't know, I don't know
I don't know, I don't know
I don't know, I don't know
I just don't know what I want

I'm gonna tear your ass up like we just got married
And you're all mine now
Tonight is the night we've been waiting for all our lives
Or maybe for just mine
So get your ass up cause you're in no hurry
like I am now
I'm getting older and older all of the time
or maybe for just tonight

And the next part is the hardest
To admit and explain but I've got to get it right
She said
"I'll chew you up and spit you out like all them.
I'm gonna put you right back in my mouth
You're gonna stay like that for now"
I will always love you

I said I tore your ass up like we just got married
And you're all mine now
Tonight is the night we've been waiting for all our lives
Or maybe its just:
You've gotta get your ass up cause
you're in no hurry
Like I am now
Im getting older and older all of the time

Let's go one more time

I'm gonna tear your ass up like we just got married
And you're all mine now
Tonight is the night we've been waiting for all our lives
Or maybe it's just mine
Over tonight
Yeah yeah yeah


I wouldnt flunk the scene if you paid me
Is Billie God?

boys are master manipulators [28 Jun 2005|06:31pm]
[ mood | crazy ]


YOU CAN SENSE IT
I mean cmon
lets say youre in love with a boy
whos been known to be a bit of a man slut
and now hes all over you
and when he talks to you
and says I love you

YOU CAN HEAR THE FAKENESS
as if he was screaming it in your ear
'im lying, I just want to be in your pants!'
but yet we still stay with them
for hope that we're overreacting and they really do love us

we are pathetic saps.

Is Billie God?

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]